Alege calitatea pentru siguranta ta!!!

TOTAL RACE ROMANIA împlineşte 5 ani de activitate pe piaţa echipamentelor industriale din România!

Îţi mulţumim că ai fost alături de noi şi te răsplatim toată luna DECEMBRIE 2011 !!!

Pe 14 decembrie 2011 împlinim 5 ani !!!
Au fost ani frumoşi, în care am învăţat multe lucruri noi, ne-am mărit gama de produse comercializate şi ne-am îmbunătăţit serviciile oferite. Am primit cu bucurie aprecierile şi am luat aminte la toate mustrările voastre. Vă respectăm întotdeauna opiniile şi încercăm să facem tot posibilul pentru a vă mulţumi.

De aceea, de ziua noastră ne-am gândit să sărbatorim împreună cei 5 ani de activitate:

25 % discount din lista de preţuri 2011 pentru orice chingă / sufă textilă de ridicare achizitionată din stoc Bucuresti indiferent de modelul solicitat în perioada 5 decembrie 2011 – 31 decembrie 2011 .

Vă mulţumim că ne-aţi fost alături în toţi aceşti ani şi ne străduim în continuare să fim la nivelul aşteptărilor dumneavoastra !

Echipa Total Race Romania

Lasă un răspuns

Nor etichete

